top of page

הבלוג בפתיחה חדשה

הרבה ממכן ,לא מכירות אותי אז אציג את עצמי בקצרה ובמידה ותרצו לדעת עוד פרטים עלי אני מזמינה אותכן להיכנס לABOUT אם אתן מרגישות שיש דבר שחסר לכן אודתיי,או כשתרצו לדעת על עוד דברים אשמח אם תשלחו לי את זה ברשתות החברתיות.

למה חשבתי על לעבור לממשק חדש?

כי הוא נוח יותר גם מבחינת עיצוב וגם מבחינת תפעול , וכשנוח לי מבחינת תפעול , אני מתעסקת אך ורק באופנה . ולא לדבר עם מעצבים גרפים וכדומה , ולדאוג לזה יותר מידי.

בבלוג הזה יהיה סיקורים על אופנה מלאה לנשים צעירות , ולנערות , אעלה וובלוגים מהשטח בכל מיני אירועים של מעצבות וחנויות אופנה ואפילו אביא דברים מהחיים האישים , כמו זוגיות , לימודים , ותקופות.

רעבות לתמונות? אז ברשותכם אעלה מס לוקים יומיים אחרונים שלי , אפרט כל דבר מאיפה הוא ובאיזה עונה הוא נקנה , יש מס תמונות שהבגדים עצמם כבר מס שנים אצלי לכן הסיכוי למצוא את הבגד די נמוכים.

.שמלה :

שמלה מעונות לפני חורף אחד או שתיים לדעתי אולי יהיה אותה בעודפים בראשון לציון.

גרביון:

גרביון תרמי מצוין ללילות הקרירים שפוקדים את ארצנו תמנון מידה XL , אני במכנסיים מידה 46 ,48 זה מצוין לי עולה טוב יושב לא נופל.

מגפון:

ASOS חנות אינטרנטית , מגף נוח מעור , קישור למגף

שמלה מעונות לפני יותר משנה , גרביון מתמנון העונה הזו.

שמלה : עונות מהעונה הנוכחית עכשיו במבצע של 100 שקלים מהרו לקנות!

גרביון : אז אולי אתן לא רואות פה את הגרביון כי הוא שקוף 50 דינר ( אני אסביר גם בקצרה מהו הדינר - דינר זה העובי של הגרביון 50 זה די עבה , ואם להגיד את האמת הכי עבה שמצאתי בישראל אבל לפי מיטב זיכרוני אני יודעת שיש גם 100) כשהתעסקתי עם גרביונים לא מצאתי אחד נוח בצבע גוף אך למזלי מצאתי את מה שאני לובשת בתמונה זו בגליק חנות בדיזנגוף סנטר והוא עלה 40 שקלים.

נעלים: גולף גם הן היו במבצע החודש 100 שקלים

שמלה : שמלה מאביב 2016 אולי גם אותה תמצאו בעודפים .

מגף: מASOS .

גרביון: אותו גרביון מלמעלה למי שפיספסה קניתי בגליק בדיזנגוף סנטר.

שמלה :

שמלת אוברסייז מASOS לצערי כבר לא זמינה.

גרביון:

גרביון תרמי של תמנון

מגף :

תופתעו אבל מגף של מרשה בלרינה

זהו נתראה בפעם הבאה!

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page