top of page

סיכום המפגש עם המעצבת של עונות.

שלום לכולם.

ביום שבת החלטתי להעלות פוסט בקבוצה ששמה אופנה מלאה ישראל על כל מה שמציק לי ברשת האופנה עונות

לשמחתי פוסט זה צבר תאוצה והמון בחורות בסביבות גילי הסכימו איתי שגם הן לא מוצאות בגדים בייחוד לבנות שרוצות להתלבש צעיר .

לשמחתי , הפוסט הגיע לעיניים של המעצבת של עונות, שיצרה איתי מיד קשר בפלאפון וקבעה להיפגש איתי באחת מחנויות הרשת על מנת להבין מה הבעיה.

קבעתי איתה כבר למחרת נורא התרגשתי ,ושמחתי שהצלחתי להגיע למעצבת הראשית של עונות.

הגעתי לחנות ,דיברנו שיחת חולין היא הבינה שכתבתי את הפוסט כאילו ממקום של תסכול , הסברתי לה על קולקציית חורף הראתי לה בדיוק מה הבעיה ,שאלתי אותה מה בחורה בת- 20 +-אמורה ללבוש מהקולקציה הזו , מה היא רואה כצעיר ואופנתי.

היא עשתה איתי ניסוי קצר, ואמרה לי להסתכל מי הלקוחות שנכנסים לה לחנות, רמז לא כולם כמוני ,בטוחה בעצמי, היו שם נשים מבוגרות בסביבות הגליאים 60-70 בסופו של דבר אמרתי לה אם לי לא יהיה מה לחפש פה בעונות , אני פשוט אתייאש יום אחד וכבר לא אכנס לחנות .

נכון שלכל אחת יש טעם אישי אבל יש דברים שמחברים בנינו והיא יכולה לראות את זה או בבלוג שלי או באינסטגרם או בקבוצות לאופנה מלאה , הרי לכולנו חשוב לצאת מרוצים גם לה בתור מעצבת לרשת , וגם לי בתור קונה.

לאחר מכן דיברנו על החיבור שלהם ל- JUMP היא הסבירה שג'מאפ מגיע עד מידה 48 לעיתים 50, היא מסרה שלא צריך להתבייש למדוד את הבגדים כי יש בגדים במידות גם בJUMP.

יש לציין שגם האחראית משמרת , בחנות באותו רגע הצטרפה אלי ואל המעצבת , והחלה להביא לי בגדים למדידה , אז ראשית כל מדדתי את סקיני ג'ינס המם באמת , שאת הצבע שלו בקושי רואים בתמונה לצערי ( למען גילוי נאות את רוב התמונות פה כמו שאתן רואים אני מצלמת בעצמי עתידים להיות לי ימי צילום שבהן הצלמת שלי תצלם אותי) אבל הוא שחור עם שפשוף שעושה לדעתי את כל העבודה.

הגי'נס מגיע עד הפופיק, אני מידה 46 ולמען האמת גם44 עלי. כאן הובלתי אותה לשיחה על המידות של עונות היא הסבירה לי שיש לה דוגמניות מדידה בשתי מידות מידה אחת 44 ומידה אחת 50. גם להן לפעמים צריך לשנות או מידה אחת יותר קטנה או מידה אחת יותר גדולה , מאוד קשה לפעמים לקלוע בול למידה לא משנה כמה היא מכירה את הגוף שלהן , הכל תלוי בכמה הבד גמיש ובסוג הבד .

בנוסף היא המליצה לקחת חצי מידה פחות במקרה הזה מדדתי את 44 אבל הרגשתי שהוא טיפה לוחץ אז החלטתי ללכת בכל מקרה על 46.

הדבר הבא שאני ביקשתי לראות דווקא הייתה שמלת ג'ינס פשוטה.

את השמלה הזו לא לקחתי ,כשהמעצבת שאלה למה? הסברתי לה שלטעמי אני מרגישה שזה צמוד לי מידי ואם כוונתה שככה השמלה תיראה אז אני לא אקח אותה כי היא לא לטעמי ,.

אם השמלה הייתה אובר סייז הייתי לוקחת אותה ,שאלתי את המעצבת על התפר שבאמצע היא אמרה שזה במטרה לטשטש.,אני וטשטושים לא הולכים יחד. החלטתי אותה לא לקחת , אבל בגדול אני יודעת שזה הטעם של חלק מהקוראות שלי ולכן העליתי את התמונה הזו

בקשר לשמלה הזו אני מודה שלא היתי לוקחת אותה אם הייתי לקוחה בחנות וראיתי אותה על הקולב , אך המעצבת התעקשה איתי ומהרגע ששמתי אותה התאהבתי בשמלה הזו . כדי להשלים את כל המראה הוספנו ג'קט ג'ינס שהוא חמוד! וממש אהבתי אותו!

הסברתי לה על הגזרות שיותר מתאימות לי ושאלתי אותה למה היא לא מעצבת שמלות עם בגזרת פעמון היא אמרה שהיא לא מתחברת ושזה מגדיל בחורות לא רק מלאות אלא גם רזות... חלקתי עליה פה אבל עדיין לא ציפתי שתגיע מישהי שתגיד לי אמן על כל מילה שאני מוציאה מהפה.

ישבתי ודיברתי המון עם המעצבת הכנסתי לה קצת קווי מחשבה , היא הראתה לי מלא דברים ואמרתי לה את דעותיי הכנות , יש לומר לזכותם של עונות שהם שלחו נציגה שכן באה להקשיב, שכן שמעה מה כואב לי ,שכן הבינה יש לאינטרנט כוח .

בנוסף, רוב הדברים שלקחתי הם מהעונה החדשה .(בגלל שאני מאמינה בשקיפות ובכנות קיבלתי הנחה על המוצרים האלו). אבל גם אם לא הייתי מקבלת את ההנחה , הייתי קונה את מה שקניתי , חוץ מאת השמלה שאולי בלי הפגישה עם המעצבת לא הייתי אוזרת אומץ ללבוש אותה.

בסופו של יום ,היא ניסתה לדבר איתי על כל מיני נושאים משניים ,שבחרתי להגיב אליהם בצורה בוגרת ותואמת את האמונות שלי , אלו לא היו דברים שקשורים לאופנה אלא יותר לחיי בחורות מלאות יותר .

לסיכום פגישה חיובית ,שאמרתי את מה שאני חושבת ,על זה שגם אם הרשת רוצה יותר להרוויח הצעתי להם לעשות פורום קטן המלצות שלנו.

יצאתי בתחושת הצלחה, ובתקווה לעתיד טוב יותר ..

מותר לי לצאת אופטימית לא?

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page