top of page

המדריך לאסוסית המתחילה!


שלום לכולן.

אחת הבעיות הנפוצות שיש לנו במדינה , היא שהמידות הגדולות כ"כ יקרות , ולפעמיים כדי לקנות חולצה אחת אני צריכה לעבוד עוד משמרת בעבודה.

כשהתחלתי את מסעיי בעולם האופנה ,ישר כולן תהוו איך אני לא מכירה את האתר הבריטי אסוס.

כל תיאור של אאוטיפיט מושלם היה כתוב אסוס ,אז זה היה לפני כמה שנים טובות לפני שהכרנו את הדוד אליאקפרס ואח שלו אייבי.

ואז התחיל הרומן עם אסוס .

אז קצת על האתר , זה אתר בריטי כדי להזמין ממנו צריך כרטיס אשראי בין לאומי, אין לך? ולא מתחשק לך כרטיס אשראי חדש? את יכולה לגשת לסניף הדואר ולהוציא כרטיס נטען של דואר ישראל חשוב להגיד שאת רוצה לבצע איתו עסקות בחו"ל שהם יתנו לך בין לאומי או לחלופין פייפאל.

המשלוח ממנו חינם מעל 20 פאונד , לפני שאת מתייאשת עוד לפני שניסית להגיע ל20 פאונד באסוס זה לא דבר קשה , וב20 פאונד את יכולה לקנות לפחות שלושה פריטים אז זה שווה!

המידות באתר הם מידות בריטיות, לא יודעות מה המידה הבריטית שלך? הכל טוב קודם כל את תמיד יכולה לשאול אותי לפי הדגם , ובנוסף יש טבלת המרות אפשר לכתוב את המידה שלך תחת המילה גרמניה והוא יביא לך את המידה הבירטית שלך .

לדוגמה אני מידה 46 בארץ ובאירופה אני או 20 או 18 במידה בריטית , זה כמובן תלוי דגם אבל אף פעם לא יצא לי מצב שטעיתי יותר מידי.

***מידות נעליים - בד"כ עדיף לקחת מידה או חצי מידה יותר גדולה**

ראיתן משהו שאתן ממש אוהבות אבל הוא יקר? כל הכיף באסוס שיש להם מכירות סוף עונה ממש שוות את הסוודר הזה:

קניתי אותו ב40 שקלים אני חושבת בסייל לפני שלוש שנים המחיר ההתחלתי שלו היה 120 אז תראו את ההבדל חוץ מזה שהסוודר הזה משרת אותי כבר שלוש חורפים רצוף והוא עבה למי שסובלת מקור זה ממש משמעותי - הסוודר הזה הוא הכי איכותי שקניתי במהלך חיי!

מה עוד אני אוהבת באסוס? שהמשלוח ממש מהיר , גג 11 יום והבגדים אצלך .

אהבת משהו במידה קטנה ? אל תדאגי יש אותו דגם גם במידה גדולה .

כשאת לובשת אסוס את ייחודית בגלל שהאתר לא מוכר לכל אחת , נכון הוא צבר תאוצה בשנים האחרונות אבל עדיין אנשים שואלים אותי מאיפה הבגד ומיד לאחר מכן שואלים אותי מה זה אסוס.

מקווה שעניתי לכן על כל השאלות ואם לא תגיבו לי אני אשמח לענות לכן על עוד שאלות.

מוסיפה לכן עוד תמונות שלי עם פריטים מאסוס

* עוד עצות מקוראות הבלוג:

* מעל 75$ צריך לשלם מיסים אז אם עברת את ה75 ואת ממש רוצה את כל מה שקנית.. תזמיני את הדברים בהפרדה ,מה זאת אומרת?

תקני עד 75$ ואחרי יומיים תעשי עוד הזמנה עד 75$

* כשאת קונה מהקולקצייה הרגילה שימי לב לאיכות הבדים , אם זה בד קשיח קחי מידה יותר.

*וגם לשים לב שהמטבע הוא בפאונד כך שזה יוצא אזור ה 52-54 פאונד ומעל משלמים מכס.. עדיף לשלם בפאונד כך חברות הקבוצה ב asos curve מציעות

שמלה שקניתי לפני שנתיים.

סוודר על הדוגמנית משום מה אין לי תמונה איתו אבל הוא נראה לגמרי ככה.

יש את המעיל הזה  ביותר מושלם?

מעיל מושלם שחרשתי עליו כל החורף מחמם וגם לא נכנס לתוכו מיים בגשם זאת אומרת שאתם אף פעם לא מריגשות רטיבות.

שמלה משנה שעברה.

שוברת מוסכמות והולכת עם סטרפלס.

עוד סוודר מאסוס

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page