top of page

מעצבות ומייבאות בגדים למידות גדולות ומידות ביניים.

שלום לכולן.

בפוסט זה אביא לכן מהידע שלי על מעצבות ומייבאות בגדי מעצבים מטווח המידות 38 עד 54 ויותר.

בעקבות סיור שלי בקבוצות בפייסבוק במהלך השבוע האחרון ,הבנתי שחלקכן לא מכירות חלק מאוד נרחב בעולם האופנה הישראלי. בעתיד אסקר ואביא לכם מידע על מבצעי סוף עונה והשקות של קולקציות חדשות של אותן מעצבות ומייבאות. לפני שנתחיל הרשו לי להעיר לכן הערה אם אתן שומעות את המילה מעצבת זה לא אומר שאתן תוציאו על פריט לבוש אלפי שקלים לכל מעצבת יש סוף עונה ומבצעים ממש שווים שגם עליהם אני אכתוב פה מבטיחה שזה יחסוך לכם כמה עשרות שקלים בארנק.

אז הראשונה שאני הכרתי היא אנה-בעלת הבוטיק AnnA

( רחוב דיזנגוף 290)

כשיש לי אירוע ואני רוצה לדפוק הופעה ושכול העיניים יהיו מופנות אלי ,אני הולכת לאנה. חלק מהשמלות הן בעיצובה , וחלק מהשמלות הן בייבוא אישי .

טווח המחירים שאני נתקלתי בהם (יש לציין שבערך 4 חודשים לא הייתי שם) הן מ- 300 שקלים ומעלה .

אומנם לא זול אבל באמת שהשמלות שלה שוות כל שקל ונשמרות באיכות טובה גם עשרות כביסות ( קם ברמת איכות הצבע והבד).

דבר שאני מאוד אוהבת אצל אנה זה טווח המידות שהוא ממידה-34 עד מידה -52, ושוב אני אומרת בצורה אובייקטיבית שלא בכל דגם תמצאו את מידה 52 ואפילו לעיתים יהיה קשה למצוא גם את מידה 50.

נקודה נוספת שיש לי להגיד שאנה עצמה עושה כל כך הרבה ברשתות החברתיות לקידום קבלת השונה ,אם זה פרויקטים של צילומים של נשים במידות שונות , או אם זה להגיע לתצוגה של שבוע האופנה הישראלי.

שמלה כחולה שהיא פשוט ואוו בעיצובה של אנה. יש אותה גם בצבע אדום בוהק, צהוב, כחול כהה יותר ושחור נקנתה בקיץ שעבר.

אני חושבת שזו השמלה הראשונה שקניתי אצל אנה , שהבוטיק עוד היה ברחוב שנקין.

מידי פעם אעלה פה תמונות גם של נשים אחרות, אם זה חברות או משפחה , כדי שתוכלו להתרשם מהשמלות על מישהי עם גוף שונה משלי , מידה שונה, וטעם שונה אז קבלו את אמא שלי בעוד שמלה של אנה:

את השם נומה שמעתי המון זמן אבל רק לפני מספר חודשים יצא לי לקנות לראשונה אצל דנה , ומיד התאהבתי , לא רק בבגדים אלא גם בדנה עצמה גם אם החנות תהיה מלאה עד אפס מקום לדנה חשוב לשמוע מה יש לך לומר , איך את מרגישה בבגד , למה את מתחברת מה הצבע האהוב עליך ולפי זה היא תתאים לך את הבגד הנכון עבורך.

טווח המידות של נומה : 42-52

חולצת נשיקות של נומה , מהקיץ האחרון נקנתה בOUTLET הקודם.

יש לי עוד שתי שמלות שלה , שעדיין עוד לא לבשתי , אבל אני מבטיחה שברגע שאלבש אעלה את התמונות.

אחרונה חביבה להיום היא עם ההכרות הכי קצרה , למען האמת הכרתי אותה פנים מול פנים רק היום אבל התאהבתי , וכשפרסמתי היום איפה אני נמצאת הבנתי שיש כאלה שלא מכירים את המותג טליה , של טלי.

הייתי חייבת להגיע אליה היום מבחינתי מכיון כי זו מעצבת שיש לי פחות בגדים שלה אחרי הקניה היום יש לי 2 פרטים שלה , אחד טייץ מהמם!

והשני זו השמלה שבתמונה. גם עם טלי היה לי את החיבור הזה , ישר דיברנו על מה ומי , היא ניסתה להבין מי אני .

וקלעה בול למי שאני .

סוד קטן לטליה יש סייל על קולקציית החורף עד מחר בערב , החנות אומנם לא פתוחה אבל החנות האינטרנטית (היפר קישור במילה טליה ) פתוחה 24/7 והמבצעים חוגגים שם !

טווח המידות של טליה :38-50

החנות נמצאת בבית טפר בחלק האחורי , לא בחלק של הבית מעצר , יש חנייה בשפע!

מה קניתי שם היום? סקרניות? למען האמת לא תכננתי לעלות את התמונה עד פסח כי זו השמלה לליל סדר שלי , אבל כל כך הרבה בנות ביקשו לדעת מה קניתי , אז עשיתי תמונה .

בפעם הבאה אכיר לכן את המייבאות שהן פיפה , ונעמי פלוס , שיש לי המון בגדים שלהם , אז יש למה לצפות!

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page