top of page

השקה של שמנופוביה

לפעמיים אחרי אירועים כמו אתמול , אני אוקיי ו.. איך אני מעבירה לכם את התחושות שלי לכתב ? איך אני מעבירה את האדרנלין שיש לי בגוף, ההתרגשות , הגאווה וכדומה.

אתמול הייתה השקת הסדרה הדוקומנטרית שמנופוביה שעתידה לעלות ב-HOT8 בתאריך 27.3 , היא עוסקת בנו כחברה ישראלית בעיקר ואיך אנחנו מקבלים את האדם השמן, גם בסדרה הזו הביאו מומחים אך הפעם הם דיברו בטוב טעם.

יש לי אהבה להגיע לאירועים כמו אלו מוקדם כדי להספיק לראות את כולם ,גם את הביישנות וגם את החדשות , וגם את אלה שאני לא מכירה אבל הן מכירות אותי.

הנה מקבץ נשים ואני מצטערת שאני לא מעלה את כולן העלתי רק את הנשים שקיבלתי מהן אישור.

החלטתי הפעם לעלות כמה נשים בגילאים שונים ובמידות שונות כדי שתתחברו למה שמדבר אליכם.

אתן מזהות את הראשונה? כמובן שזו תהיה אני

לבשתי שמלה של PIPA אני חושבת שאפשר להכתיר אותה לשמלת ההשקות שלי , השקה שנייה שאני לובשת אותה.

סניקרס של גולף .

אני חושבת שאת תום לא צריך להציג , היא כוכבת בכל מקום וגם מתראיינת בסדרה בפרק 3 .

תום לובשת שמלה של NUMA שכרגע נמצאת באתר ב50 % הנחה.

עם תיק קלאץ ' של Maya Shalev

הבחורה השלישית היא חיה אני וחיה לבשנו את אותה שמלה רק היא לבשה את הגירסה הקצרה יותר בלי השרווולים

שמלה של PIPA

ג'קט עונות

נעליים קסטרו

שרשרת דפנה מאור בלסקי.

רימון היא חלק מצוות ההנהלה של קבוצת אופנה מלאה ישראל בפייסבוק התלבשה מאוד יפה , ובאה עם צבע חדש ומפתיע .

שמלה של ויולי מעצבת בגדים

עליונית דורית פרנקפוט

שרשרת של דפנה מאור בלסנקי

זה הלוקים שאני הכי אהבתי , להשקה.

בואו נדבר קצת על הסדרה , בהשקה הוקרנו שני פרקים ראשונים , אותם אנשים שסיפרו בלב פתוח איך החברה והמשפחה קיבלה אותם גרמו לי לבכות במהלך הסרט.

העבירו מסר מאוד ברור שיכול להיות כשאני אישית הייתי עד אתמול בסוג של הכחשה למסר הזה , כל פעם שבחרו להעיר לי כמה אני אוכלת או שהיו נכנסים לי לצלחת דבר שקרה בעיקר בבית הלכתי והשמנתי , הלכתי לאכול בסתר .

גדלתי בצל של שתי אחיות רזות , וכל הזמן התייחסו אליהן כמה הן יפות , ואז הן אמרו לי סתיו את יפה רק אם תורידי 10 קילו.

היום המשפחה שלי עברה שינוי בעיקר בעזרת ההסברה שלי , והבגרות שלי לבוא ולשים את הדברים על השולחן לדבר איתם על מה שכואב לפעמיים כשאני פותחת עם אחותי את הנושאי שיחה האלה התשובה שלה הייתה " לא ידעתי שככה את הרגשת ".

המשפחות שלנו לא יודעות , כי אנחנו לא מדברים על מה שכואב כי אנחנו מענישים את עצמנו , ולא מדברים לא מעיזים .

בנוסף אהבתי מאוד את זה שיש חלק גברי מדבר , סוף סוף ז לא מסתובב רק סביב נשים , סוף סוף נותנים גם לפן הגברי לדבר , מגלים צד חדש שגם לגברים בעולם בתור שמנים .

לסיכום אני מציעה לכל אחד ואחת לפתוח יומנים ב27.3 ערוץ 8 בהוט מקווה שבזכות הסדרה הזו החברה הישראלית תעבור שיעור על קבלת השונה , על ראיית האחר.

ניפגש בפוסט הבא .


RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page