top of page

שבוע האופנה 2017- התצוגה של המותג ANNA

שלום לכולן ,מי שחיה אופנה בטח יודעת שהשבוע היה שבוע האופנה הישראלי , ייחלתי לקבל כרטיסים לתצוגה של אנה , מי שלא מכירה אנה היא דמות סופר חשובה בסצנה יש לה חנות בדיזנגוף 290 חצי מהחנות ייבואים מהעולם , וחצי מהחנות בגדים שהיא בעצמה מעצבת. אנה תפסה מקום נכבד בעולם האופנה הישראלי ומרבה להפיק אירועים וצילומים למען קידום הבחורה עם הקימור ( יודעת שחלקכם לא תסכימו איתי אבל זוהי דעתי ומוכנה לשמוע גם דעות שונות).

מיד כששמעתי שאנה מגיעה לשבוע האופנה שמחתי לגלות שפעם לעומת שנים קודמות מפיקי האירוע עשו חושבים והבינו שגם לנו נשות הפלאס סייז מגיע במה , ומגיע לנו לבטא את עצמנו , אומנם קיבלנו הפעם נציגות אחת ,אבל גם על זה צריך לדעת להגיד תודה לעומת שנים קודמות , כמו שאמא שלי לימדה אותי להסתכל על חצי הכוס המלאה.

זוהי השמלה הכי יפה בעיני בכל התצוגה פשוטה ולא מחדשת אבל הצבע כל כך יפה!

והמכנס פה פשוט עשה לי חשק להגיע לחנות ופשוט לרכוש אותו הוא הכי לא אני , הכי לא הטעם בד"כ אבל לאחרונה אני מוצאת את עצמי פותחת את הראש לרעיונות חדשים מה דעתכן על המכנס?

הפוסט הזה יהי קצת שונה משאר הפוסטים יהיה בו מלא מלל ומלא תמונות חלקם שלי , חלקם מהתצוגה , וחלקם של נשים שנכחו באירוע אז שנתחיל?

מיד שהגעתי יחד עם תום הורביץ לווין , ראינו המון נשים יפות שרובם אני מכירה מקבוצות שונות בפייסבוק והחלטתי לצלם אותם יחד עם כל הצלמים שהיו בקבלת פנים אז קבלו אותן כמה הן יפות ומקסימות:

זאת מיי גרף בלוגרית ,סטייליסטית מיי לבשה קרופ של טליה וחצאית של האני בי ( מותג שנסגר)

אני חייבת לציין שאני מתה על הקרופ הזה של טליה והוא מושלם בעיני!

תום הורביץ לווין , לובשת שמלה מארה"ב שנקנתה לפני חמש שנים בערך אז אין לי ממש נתונים על מה שהיא לובשת , בקרוב נשמע את השם הזה הרבה .

הבאה בתור היא שחר , בלוגרית ולומדת עיצוב אופנה בשנקר ( והיא רק בת 18)לבושה מהמם לדעתי! ממש מתחברת לטעם שלה לאחרונה שווה הצצה לבלוג שלה.

אני יודעת שאולי התמונה הזו לא פונה לקהל הנערות אבל אתן חייבות לראות איזה דברים יפים לירון עושה בתמונה זו החצאית פסים שלה מצד שמאל.

בתמונה יש גם את חגית שהיא סטיליסטית הבחורה האמצעית.

לפני שעוברים לתצוגה הנה מה שלבשתי היום :

שמלה של AnnA - אני זוכרת כשהייתי נערה וחלמתי על לכתוב על אופנה מישהי אמרה לי פעם אם את מוזמנת לתצוגה של מישהו תשדלי ללבוש פריט לבוש שלו, אז יישמתי הוראות.

ג'קט ג'ינס .

התמונה הזו למעלה היא תמונה של איך השמלה ניראת בלי הג'קט , לפני שקניתי אותה בקיץ הצטלמתי.

וככה זה איך שניראתי היום.

מוכנים לתמונות מהתצוגה? אז כמו שאמרתי אנה היא חנות בוטיק ממידה 36 עד מידה 52 ברחוב דיזנגוף 290 תל אביב

ואם כבר מדברים אופנה ? המכנה שמצולם בתמונה למעלה , הוא הדבר הכי יפה ושיקי שהוצג בכל התצוגה , מכנס גובה גם קשירה , משהו שונה ממה שאני רגילה לראות וזה תפס לי מיד את העין אז זה הלוק הכי יפה בעיני .

בנימה יותר אישית , מאוד התרגשתי מהתצוגה הזו שראו נשים בכל הגדלים ובכל הגילאים צועדות במסלול ומדברות אופנה, נשים חזקות ובטוחות בעצמם . התרגשתי ואפילו מחיתי דמעה הכל היה כל כך מרגש! היה שונה! אנשי אופנה ממש התענינו בעולם הזה . מקווה בנימה חיובית שנמשיך ונצמח ואנשים יבינו שאם בנאדם שמן זה לא אומר שהוא לא יפה ולא מגיע לו להתלבש יפה.

עריכה:

עלו המון פוסטים בפייסבוק שמרשים לעצמם לצחוק על הדוגמניות על כך שלא שלימו להן , על כך שהן לא באמת דוגמניות ותרשו לי להעתיק לפה מה שכתבתי גם בפייסבוק שלי

ירדתן נמוך, הייתה תצוגת אופנה , היו נשים שהציגו את הבגדים של אנה ,כל אחת ושיקולה האם להיחשף מול כל האנשים , כל אחת עם הפחדים שלה , כל אחת והסיפור שלה. אני יודעת מחברות שלי שבמשך השבועות האחרונות שהיו עסוקות בהכנות לתצוגה , סיפור דימוי הגוף לא פסח מעליהן , איך היא ניראת עם השמלה איך הזר יושב לה על הראש וכדומה , אך אותה אישה או נערה לא וויתרה לעצמה ועלתה לבמה רואה את כמות האהבה שהיא מקבלת בתצוגה שמחה וטוב לה... ואז התמונות מגיעות לאינטרנט אז למה לא לפרגן לעצמה בתמונה אחת שהיא צועדת על מסלול כי מתי היא תעשה את זה עוד פעם? ואז באות אותן נשים שצוחקות עליהן! "כולן חשות דוגמניות פה " תתבישו לכן שאתן מעיזות ככה לבוא ולהוריד ביטחון של מישהי אחרת , שאתן לא יודעות מה היא הייתה צריכה לעבור כדי להיות על המסלול הזה בינה לבין עצמה במקום לשנוא ולבקר ביקורת שלילית תאהבו קצת את הסביבה שלכן . ואם זה לא נאה לכם תלמדו לפעמים שהשתיקה יפ

ניפגש בפוסט הבא שלכן סתיו!

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page