top of page

סיקור שבוע האופנה PLUSSIZE של גאלה

סיקור שלי לשבוע האופנה PLUSSIZE2017 שארגנה גאלה האחת והיחידה!

קודם כל קצת הדרכה לקראת היריד :

צריך לזכור שזה יריד מעצבות! בגדים במחירי רצפה חוץ מכמה מבצעים באמת שווים לא תמצאו שם , צריך לקחת בחשבון שזה מעצבות שעובדות קשה מאוד על הקולקציות שלהן . מחכות לאירוע כמו זה שנה שלמה עושות עשרות מדידות ותיקונים אני הייתי לפחות פעמיים במדידות ותיקונים של מעצבות אני יודעת כמה עבודה קשה זה.

עוד עצה ידידותית לפני שאת יוצאת מהבית הגדרי לעצמך תקציב שבו תוכלי לעמוד נגיד תקציב ריאלי הוא 700 שקל בערך , למרות שחברתי ניצן עמדה בתקציב של 300 שקלים יפה.

בנוסף , אם יש לך דברים שאת ממש חייבת תעשי לך מעין רשימת קניות .

עכשיו אחרי כל החפירות , דברים שדי התאכזבתי מהם היה החום שלא תטעו זה לא אשמתה של גאלה והיא גם רצתה שיהיה הכי טוב וממוזג אבל יצא ככה שיש בעיה במיזוג של הקניון וממש חם שם ממליצה להגיע בשעות הבוקר שפחות עמוס ושהמזגן יותר מתפקד.

חוץ מזה אין הערות יותר מידי מקום מרכזי מגיעים לשם אוטובוסים מהרצליה תל אביב כפר סבא רמת השרון רעננה ועוד.

רוצות לדעת מה קניתי? האמת שהגיע הזמן!

שמלה של קרנית - קרנית הינה חברה משפחתית אשר הוקמה בשנת 1979. מתמחה מזה 30 שנה בתחום של מידות גדולות לנשים החל מעיצוב בגדים ליום-יום ועד בגדי ערב.

האמת שהרבה זמן רציתי ללכת לבקר אותם ואני שמחה שביריד יצא לי להכיר אותם , דליה האם חמימה ומבינה באופנה וילדיה באים ועוזרים לה בדוכן שלה הרגשתי הרגשה חמימה של בית החלטתי לקחת את השמלה הזו כי הרבה בנות אומרות לי שהן מחפשות שמלות לחינות של המשפחה או שלהן והשמלה הזו ניראת שמלה שמשרתת את המטרה הזו מה גם שהיא נוחה ולא כבדה מיוחדת ולא מבגרת!

ממליצה בחום על הדוכן של קרנית.

זוכרות את האתגר הטי שירטים שלי? במסגרת העבודה שלי אני לובשת טי שירטים חלקים לרוב ואני מרגישה בהם הכי לא נשית והכי לא אופנתית שיש .

אצל טליה ידעתי שאמצא מי שלא מכיר את המעצבת אז נא להכיר המותג "טליה" הוקם בשנת 2011 על ידי טלי שרף-חזן, על מנת לתת מענה אופנתי, איכותי וישראלי לנשים במידות 38-50. לא זוכרת את המחירים של שתי החולצות אבל אחת הייתה על הסטנד של ה100 שקלים.

ייאמר לזכותה של טליה שהיא עשתה סטנד שלם במחיר של 100 שקלים בד"כ המחירים יותר גבוהים , אז אל תחמיצו ותלכו לקנות!

נעבור לאקססוריז?

שרשרת של סיגל ציון המהממת !

בתור אחת שלא הולכת עם שרשרות אמרתי שנתחיל לנסות סיגל קלעה על הפעם הראשונה ואני מרוצה!

משקפי שמש ייחודים ומהרסים! אומנם לקח לי זמן למצוא מה אני הכי אוהבת אבל החלטתי ללכת על הכחול מה אתם אומרים?

לסיכום אני מאוד נהנתי גם היינו בתצוגת אופנה של קרנית היה חם וזה עניין שצריך לקחת בחשבון , אבל חוץ מזה הכל מושלם!

כאן תמיד לייעוץ בשישי אני חוזרת ליריד אז נתראה !

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page