top of page

ריח של אופטימיות עולה באוויר - סיכום יריד הפלאס סייז של נעמה פרבר

היי לכולן אני רוצה להתנצל שהרבה זמן לא עידכנתי , קרתה טרגדיה ולא היה לי מחשב קרוב לחודשיים , אבל חזרתי עם רעיונות חדשים ומגניבים שעוד לא הכרתן .

אני יכולה לגלות לכן שכמה שאני אוהבת את העיצוב המקורי של הבלוג הוא עתיד להשתנות בקרוב מאוד אני נמצאת בהרבה ימי צילום ובקרוב הוא יתרענן לצבעים חזקים וחדשים!

בואו נעבור לנושא שלשמו התכנסו יריד האופנה של נעמה פרבר , ( במידה ואת קוראת את הפוסט הזה בשבת אני ממליצה לך אחרי הפוסט ללכת ליריד כי הוא עד מחר )

יריד האופנה של נעמה מתקיים פעמיים בשנה פעם אחת במתכונת חורף , ובפעם השניה במתכונת קיץ .

מה זה בעצם היריד הזה?

היריד בעצם מקבץ כמה מעצבות של פלאס סייז והן מציעות את הקולקציה שלהם במחירי רצפה .

הבאתי לכן סיקור קטן של דברים שקניתי וכמה מילים על המעצבות ברשותכן. היריד מתקיים ברבעיית פלורנטין

נתחיל מהמעצבות שעוד לא יצא לי לקנות מהם , היה לי נורא ברור ברגע שהתפרסמה הרשימה של המעצבות שאני אקנה מצילה תפור עליך מלא זמן תיכננתי על השמלות שלה והיא המעצבת הוותיקות בסצנת הפלאס סייז שאין לי שום פריט שלה..

נתחיל עם המעצבת שממנה קניתי דברים היא מעצבת צעירה בשם עדן , מודה מחיר לא זול לשמלה הנ"ל אבל היא שווה וקלסית והיא לאירועים בעיקר. היא מעצבת יחסית חדשה ונדלקתי על הדגמים שלה מהפייסבוק דגמים צעירים ושיקים , יש לי הרגשה שעוד נשמע על עדן !

צילה היא בחורה צעירה , הקולקציות שלה משדרות את מי שהיא צבעים חמים ואוהבים שמחים ונלהבים.

קניתי אצלה את השמלה הצהובה

היא מהממת עלי ואני ממש מתחברת אליה , אני לא יודעת אם רואים בתמונה אבל יש לה בכתפיים מעין נפח שמביא משהו חדשני בעיצוב שמלות מהסוג הזה.

נמשיך עם האהובה שלי רוני מקווין סייז , כל מי שמכירה אותי יודעת שאני משוחדת לרוני יש לי אהבה עצומה ולא משנה מה יקרה היא פשוט נכון לרגע זה המעצבת המועדפת עלי רוני מקשיבה מה יש לקהל הצעיר להגיד , מה באופנה עכשיו בקהל הצעיר ועל פי זה היא מוציאה את הקולקציות שלה . המחירים שלה ממש סבבה ויחסית זולים והיא בכללותה תמיד תשמח לשמוע מה יש לכם ללקוחות שלה להגיד ומה חסר בעניכם בשוק ותנסה לקלוע לטעם הזה.

קניתי אצלה טייץ וגל'ביה זהב שהיא מהרסת את הבריאות!

הבאה בתור היא הפתעת ההפתעות ויולי , אני יכולה לספר שביריד הקודם של נעמה לא התחברתי לדגמים שלה הם נראו לי מבוגרים ולא מחמיאים . ביריד של גאלה חברה שיכנעה אותי שהיא עשתה עבודה עם עצמה והביאה דברים קצת יותר צעירים .

אני זוכרת את המבצעים שלה כי הוא ממש שווה זה 2+1 אז מוכנות לראות מה קניתי?

קרופ טופ מי אמר שרק לרזות מותר? וחצאית אפרסק בגזרה מושלמת!

אילו עוד מעצבות תפגשו ביריד?

יש את אהובת ליבי נעמי שלצערי הפעם באתי נורא מכוונת ורציתי שמלה אחת שלה שלא נשארה , אני ממליצה מאוד על המכנסיים של נעמי הם נעימים ונשמרים על הגוף!

יש את איילת לבן - שאני מודה שהיא פחות הטעם שלי, אולי בגלל שלא הייתי סבלנית גם לא בדקתי מה יש לה להציע.

יש את נועה רובין - שיש לה בוטיק בגבעתיים , יש לה כמה יציאות חביבות , וראיתי סטנד שלם על דברים של עד 200 שקל !

סיגל ויזל- לצערי הפעם הייתי מוגבלת בתקציב וידעתי למי אני רוצה ללכת אבל יש לה דברים מהממים ואני די מתחרטת שלא הלכתי לראות מה יש להציע לקהל הצעיר!

מה חסר לי באירוע?

היה חסר לי תאי מדידה , היו אבל המון נשים המון זמן למדוד .

היה חסר לי אותכן הקוראות שלי שלא ראיתי אף אחת ממכן חוץ מ-2 .

היה חסר לי מיזוג , אני יודעת שבד"כ נעמה דואגת לזה אבל אף אחד לא הכין אותנו למכה כזו של אנשים ומזגן מרכזי.

מאחלת לכם המשך יום טוב ואנחנו עוד נתראה!

RECENT POST
JOIN MY MAILING LIST
bottom of page